O nouă direcție de control și Serviciul Euro 2020, înființate în cadrul Primăriei București!

noiembrie 22, 2017

O nouă direcție de control și Serviciul Euro 2020 vor fi înființate în cadrul Primăriei Municipiului București, potrivit unui proiect de hotărâre adoptat, astăzi, de consilierii generali.

Potrivit proiectului de hotărâre, Direcţia Guvernanţă Corporativă va asigura respectarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, care cuprinde un set de reguli după care funcţionează sistemul de administrare şi control în cadrul unei instituţii publice.

Direcția Guvernanță Corporativă va fi o structură separată în cadrul aparatului de specialitate al Primarului General, în subordinea directă a acestuia și având un număr de 32 de posturi- funcții publice.

În plus, obiectul specific al Direcției de Guvernanță Corporativă este asigurarea unui management stabil, uniform și profesional la societățile constituite în subordinea Consiliului General al Municipiului București.

Tot astăzi consilierii generali au votat înființarea unui Serviciului Euro 2020.

România este una din cele 13 țări care vor găzdui meciuri la Campionatul European de Fotbal din anul 2020.  Este prima oară când țara noastră organizează meciuri din cadrul unui turneu final de fotbal . Pe Arena Națională se vor juca 4 meciuri. ”Pentru implementarea tuturor măsurilor și rigorilor cerute de UEFA și a respectării garanțiilor funcționale și administrative luate în acest sens, este necesară înființarea în cadrul aparatului de specialitate al primarului general a unei noi structuri organizatorice”, se arată în proiectul de hotărâre aprobat astăzi.

Serviciul Euro 2020 va urmări realizarea la timp a lucrărilor de infrastructură necesare, a măsurilor administrative referitoare la reabilitarea unor stadioane, străzi și modernizarea Centrului Vechi, unde vor veni, în acea perioadă, și mai mulți turiști ca de obicei.

Serviciul Euro 2020 se va ocupa și de ceea ce înseamnă comunicarea cu partenerii, elaborarea unui plan de acțiuni de marketing și PR în vederea atingerii obiectivelor stretegice de imagine ale instituției, va întocmi rapoarte etc. Această structură nou înființată va avea un număr de 8 posturi.

Aprecieaza & recomanda:

Articole Similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *